Obecnie zarządzanie przedsiębiorstwem coraz częściej jest związane z koniecznością zlecenia części zadań zewnętrznym podmiotom. Może mieć to związek zarówno z kwestiami codziennymi, jak i z zadaniami perspektywicznymi. Sprawozdania roczne budzą strach dla licznych przedsiębiorstw. Ponad to nie każda placówka posiada na tyle przeszkolonych członków administracji, by fachowo taki raport zinterpretować. Dlatego też coraz częściej firmy polegają na usługach agencji reklamowych w tej materii. Dobre agencje reklamowe nie tylko traktują każdego zleceniodawcę w sposób indywidualny, ale również każdy strategiczny szkic tworzą od podstaw. Tak właśnie dzieje się w przypadku sprawozdań rocznych z działalności konkretnej firmy – zleceniodawcy. Raporty są zazwyczaj tworzone od podstaw, bez uniwersalnych szablonów, z uwzględnieniem indywidualnych cech konkretnego przedsiębiorstwa. Profesjonalna agencja reklamowa bierze pod uwagę także cel konstruowania takiego raportu, jego zastosowanie w praktyce. W procesie powoływania do istnienia raportu rocznego bardzo istotne są również regularne konsultacje z przedstawicielami danej firmy. Indywidualnie wykreowany raport przedstawia treści zarówno statystyczne jak i innego rodzaju w profesjonalny, a równocześnie fachowy graficznie sposób. Wszelkie analizy otoczenia rynkowego są równocześnie przygotowywane przez fachowców z dziedziny marketingu. agencja reklamowa Kraków. Można zatem konstruktywnie wykorzystać je w dalszych posunięciach przedsiębiorstwa, tak w aspekcie materialnym, jak i strategii całościowych.